Modanisa Whatsapp Üzerinden Satış Yapmaya Devam Ediyor

Modanisa Whatsapp Üzerinden Satış Yapmaya Devam Ediyor


Web 2.0’ın gelişmesiyle birlikte mobil uygulamaların çoğalması son kullanıcının marka ile iletişime geçme ve satın alma alışkanlıklarını değiştirdi. Web 2.0 çağrı merkezi kavramınıda değiştirdi. Son kullanıcılar artık numaraları tuşlamak yerine sosyal ağlar üzerinden markalarla iletişime geçiyor. Çağrı merkezi kavramı sosyal medyanın gelişmesiyle birlikte yerini sosyal medya moderasyonuna bırakıyor.

Sosyal medya kullanıcıları satın alma işlemlerini sadece e-ticaret sitesi üzerinden değil mobil uygulamalar üzerinden de yapmaya başladı. Bunun en güncel örneği Instagram. Son kullanıcılar Instagram üzerinden gördükleri ürünleri markanın Whatsapp hesabı üzerinden sorguluyor ve satınalma işlemini Whatsapp uygulaması üzerinden yapıyorlar.

Modanisa.com için gerçekleştirdiğimiz Instagram + Whatsapp entegrasyon çalışması 4 ayına ulaştı. 4 ay boyunca binlerce müşteri Whatsapp üzerinden markayla iletişime geçerek ürün satın alma işlemini gerçekleştirdi.

+ There are no comments

Add yours